چطور در پرمین ثبت نام کنم؟
از طریق نشان حساب کاربری در بالای صفحه، وارد بخش ورود و ثبتنام شوید. شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و دکمه «ورود/ثبتنام» را کلیک کنید. پس از دریافت کد تایید، آن را در این بخش وارد کنید تا مراحل ورود و ثبتنام شما کامل شود.
چطور کالای مناسب را انتخاب کنم؟
برای انتخاب کالای مورد نظر، شما میتوانید از طریق جستجو در سایت یا نوار منو، به دستهبندی یا برند مورد نظر خود بروید و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. توضیحات معرفی محصول، نحوه مصرف و دیدگاههای کاربران میتوانند به شما برای انتخاب بهتر کالا کمک کنند، اما توجه فرمایید این توضیحات به معنی مشاوره خرید نیست. بهتر است کالا را با محصولات مشابه مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید.
چطور میتوانم محصول را خریداری کنم؟
برای خرید کالای مورد نظرتان، در صفحه آن کالا، روی دکمه «افزودن به سبد خرید» کلیک و کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از افزودن تمامی کالاهای مورد نظرتان به سبد خرید، از طریق نشان سبد در بالای صفحه، وارد سبد خرید خود شوید. سپس با کلیک روی گزینه «ثبت سفارش»، به بخش انتخاب آدرس و زمان تحویل هدایت میشوید. پس از تکمیل این بخش، روش پرداخت خود را انتخاب کرده و خرید خود را تکمیل کنید. پس از پرداخت، شماره سفارش از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
چطور از کد تخفیف استفاده کنم؟
روی نشان سبد خرید در بالای سایت کلیک کنید و وارد سبد خرید خود شوید. در انتهای لیست کالاهای موجود در سبد خریدتان، میتوانید کد تخفیف خود را وارد و روی گزینه «اعمال کد تخفیف» کلیک کنید. توجه داشته باشید برای بررسی کد باید وارد سایت شوید. در صورتی که شرایط استفاده از کد را داشته باشید و زمان آن منقضی نشده باشد، تخفیف یا هدیه مربوط به آن کد، بر روی فاکتور شما اعمال خواهد شد. در غیر این صورت، پیام خطای متناسب با آن را مشاهده خواهید کرد.
آیا امکان خرید حضوری میسر میباشد؟
خرید حضوری در پرمین امکان پذیر نیست و صرفا بعد از ثبت سفارش در سایت به صورت حضوری سفارش خود را میتوانید دریافت نمائید.
برای دریافت حضوری سفارش کافیست در مرحله ثبت سفارش گزینه (تحویل حضوری) را انتخاب نمائید.
شهر محل سکونت من در لیست شهرها نمیباشد چگونه میتوان سفارش را دریافت نمود؟
شما میتوانید با وارد کردن استان محل سکونت خود، نزدیکترین شهر به محل سکونت را انتخاب نمایید، در قسمت توضیحات آدرس کامل محل سکونت را درج کنید.
امکان دریافت سفارش در روز ثبت، امکانپذیر میباشد؟
خیر، به دلیل تکمیل ظرفیت ارسال یا عدم امکان بستهبندی ، امکان ارسال در همان روز میسر نبوده و فقط طبق بازه نمایش داده شده در سایت که قابل انتخاب میباشد، ارسال انجام میگردد.
آیا درج کدپستی در زمان خرید الزامی میباشد؟
درج کد پستی در زمان ثبت آدرس الزامی نمی باشد. اما بهتر است برای دریافت سریع تر سفارش خود کد پستی صحیح خود را وارد نمائید.
برند مورد نظرم را از چه قسمتی پیدا کنم؟
پس از ورود به سایت پرمین، از طریق بخش جستجو در نوار بالای سایت یا از طریق نمایش لیست برندها در منوی سایت، برند مورد نظر خود را جستجو کنید. یا از طریق نوار پایین موبایل وارد بخش دستهبندیها شوید و روی تب برندها کلیک کنید.
محصول مورد نظرم موجود نیست، چه زمانی شارژ میشود؟
زمان دقیق شارژ محصولات مشخص نیست و میتوان با دنبال کردن سایت و استوریهای پیج بیزما از زمان دقیق آن مطلع شد. همچنین میتوانید از طریق محصول مورد نظر ناموجود با وارد کردن شماره موبایل خود در بخش اطلاع رسانی محصول، از زمان دقیق موجود شدن محصول مطلع شوید.
آیا امکان حذف یا اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود دارد؟
امکان حذف یا اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در مرحله «ثبت سفارش» باشد، میتوانید از طریق پشتیبانی به سفارش ثبت شده خود محصولی اضافه و یا کسر کنید.
چطور میتوانم آدرس ارسال سفارش را پس از خرید تغییر دهم؟
در صورتی که سفارش شما در مرحله ثبت سفارش باشد، امکان تغییر آدرس توسط کاربر وجود ندارد. برای اعمال این تغییر، شما میتوانید با پشتیبانی امور مشتریان پرمین تماس بگیرید: 02177276898. اما در صورتی که سفارش شما به مراحل بعدی رفته باشد، امکان اعمال هیچگونه تغییری وجود ندارد. در صورتی که دریافت سفارش در آدرس ثبت شده برای شما مقدور نیست، لطفا تامل فرمایید تا سفارش شما توسط پیک یا پست به پرمین بازگشت و هزینه سفارش به حساب شما بازگردانده شود و یا با اصلاح آدرس، مجددا ارسال شود.
چطور میتوانم تاریخ تحویل سفارش را پس از خرید تغییر دهم؟
پس از ثبت سفارش، امکان اعمال هیچگونه تغییری در خصوص زمان تحویل وجود ندارد. در صورت عدم حضور شما در بازه انتخابی، امکان تحویل سفارش به شخص مورد تاییدتان وجود دارد. در غیر این صورت، سفارش شما مرجوع شده و حداکثر طی ۲ بار، هماهنگی لازم برای ارسال مجدد سفارش با شما انجام خواهد شد. در صورت عدم تمایل به ارسال مجدد، سفارش لغو و هزینه به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
چطور میتوانم روش ارسال و تحویل را تغییر دهم؟
تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش برای سفارشات با وضیعت در حال انجام امکان تغییر روش ارسال و تحویل میسر است.
کد تخفیف را فراموش کردم ثبت کنم، آیا امکان ثبت کد بعد از نهایی شدن خرید وجود دارد؟
خیر، پس از نهایی شدن خرید، امکان ثبت کد تخفیف امکانپذیر نمیباشد. میتوانید برای خرید بعدی، در صورت عدم اتمام تاریخ کد مورد نظر از آن استفاده نمایید.
آیا امکان جایگزین کردن محصول خریداری شده وجود دارد؟
پس از نهایی کردن خرید، امکان جایگزین کردن کالا وجود ندارد، در صورت نیاز به کالای دیگر سفارش جدید ثبت نمایید.
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
بله، در صورتی که وضعیت فاکتور در حالت ثبت سفارش باشد امکان لغو سفارش وجود دارد.
نحوه ارسال به چه صورت میباشد؟
پست پیشتاز: بصورت تقریبی برای تهران حداکثر 3 روزه و سایر شهرها تا 5 روز کاری زمان بر است.
پیک موتوری: ارسال از طریق پیک موتوری فقط در شهر تهران و مناطق ۲۲ گانه تهران امکان پذیر است که کمتر از ۱۲ ساعت تحویل داده خواهد شد.
تیپاکس: تا اطلاع ثانوی ارسال از طریق تیپاکس مقدور نمیباشد.
ارسال رایگان: ارسال رایگان در کمپینها و جشنوراه های ماهانه صورت میگیرد.
*در نظر داشته باشید پرمین در روزهای پنجشنبه و تعطیلات رسمی تعطیل بوده و هیچگونه تعهد ارسال کالا را نخواهد داشت.
هزینه بستهبندی و ارسال به چه صورت میباشد؟
ارسال از طریق پست پیشتاز برای تهران و سایر استانها 79 هزار تومان میباشد. هزینه ارسال از طریق پیک موتوری برای شهر تهران به عهده گیرنده میباشد.
ارسال رایگان به چه صورت است؟
ارسال رایگان در پرمین، شامل سفارشات بالای دو میلیون تومان خواهد شد. ارسال رایگان تنها از طریق پست پیشتاز انجام خواهد شد و هزینه ای بابت ارسال دریافت نخواهد شد.
نحوه پرداخت در محل به چه صورت میباشد؟
در حال حاضر تحویل سفارشات در محل امکان پذیر نیست و در حال تلاشیم تا این امکان را برای کاربران فراهم کنیم.
چطور از زمانبندی ارسال سفارش مطلع شوم؟
در هنگام ثبت سفارش و بعد از مشخص کردن آدرس و انتخاب روش ارسال، میتوانید زمانبندیهای موجود برای ارسال را مشاهده کنید. پس از ثبت سفارش نیز میتوانید زمانبندی دریافت کالا را از طریق بخش «سفارشهای من» در حساب کاربری خود مشاهده کنید.
آیا امکان تغییر زمان تحویل وجود دارد؟
بسته شما در بازه انتخابی هنگام ثبت سفارش تحویل میگردد و امکان تغییر آن وجود ندارد.
کد رهگیری مرسوله پستی سفارش خود را در کدام قسمت از سایت میتوان مشاهده کرد؟
با انتخاب روش پستی و تحویل کالا به پست، کد رهگیری پستی از طریق پیامک برای شما ارسال میگردد، همچنین میتوانید در سایت پرمین وارد پروفایل خود شوید، بر روی این لینک کلیک نمایید سپس در قسمت ارسال شده بر روی گزینه جزئیات سفارش مورد نظر کلیک کرده و کد رهگیری را مشاهده نمایید.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
در نظر داشته باشید سفارشات شما بعد از تحویل به اداره پست، کد مرسوله سفارش شما بعد از تحویل به پست کمتر از ۶ ساعت از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش از طریق پنل کاربری نیز میتوانید اقدام کنید.
- وارد پنل کاربری خود در سایت پرمین شوید.
- روی گزینه پیگیری سفارش کلیک کنید.
- در قسمت مربوطه کد سفارش خود را وارد کنید.
- میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
سفارشاتی که از طریق پست ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟
سفارشاتی که از طریق پست ارسال میشوند در صورت تاخیر و یا پیگیری مرسوله ، گیرنده مرسوله میبایست با کد رهگیری مرسوله 24 رقمی مرسوله خود به اداره پست منطقه مراجعه کند و یا با شماره تماس ۱۹۳ داخلی ۴ تماس بگیرد.
سامانه رهگیری مرسولات پستی (post.ir)
در نظر داشته باشید به علت حجم بالای مرسولات پستی در اداره پست، امکان تاخیر در تحویل سفارشات وجود دارد .
در نظر داشته باشید امکان پیگیری مرسولات پستی از سمت پرمین وجود ندارد.
در صورت برگشت سفارش به مبدا چه باید کرد؟
برای سفارشاتی که از طریق پست ارسال میشود، نامه رسان موظف است ۲ مرتبه به آدرس گیرنده مراجعه کند. در صورتی که نامه رسان ۲ مرتبه به آدرس گیرنده مراجعه کند و اگر گیرنده در محل نباشد و یا نامه رسان به علت ناقص بودن آدرس مقصد را پیدا نکند، مرسوله پستی شما به باجه معطله منتقل میشود که یک الی دو روز در باجعه معطله اداره پستی منطقه باقی میماند و بعد از ۲ روز به فرستنده ( پرمین ) تحویل داده خواهد شد.
1.در صورتی که سفارش شما در باجعه معطله پست است می توانید با همراه داشتن کد ۲۴ رقمی مرسوله پستی خود و مراجعه به منطقه پستی سفارش خود را دریافت کنید. برای پیشگیری از این موضوع آدرس پستی خود را با مشخصات کامل اعم از نام کوچه، پلاک، واحد ثبت نمائید.
2. در صورتی که سفارش شما توسط پست به پرمین برگشت داده شود. گیرنده و یا مشتری موظف است هزینه ارسال مجدد را پرداخت کند تا سفارش برای ایشان ارسال شود، در غیر اینصورت اگر هزینه ارسال اولیه بیش از هزینه ارسال پرداختی باشد از جمع مبلغ پرداخت سفارش کسر و به حساب مبدا مشتری واریز خواهد شد.
شرایط ضمانت بازگشت رایگان کالا چیست؟
به دلیل مقررات بهداشت، امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقهای وجود ندارد. مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی بعد از باز شدن پلمپ اولیه امکان بازگشت کالا را ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته میشود که دارای شرایط اولیه باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید تک محصول و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز میشود.
درصورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هدیه از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.
شرایط بازگشت کالای غیر اصل چیست؟
پرمین با افتخار اصالت کالاها را تضمین میکند و با اطمینان کامل میتوانید خرید خود را انجام دهید. در صورتی که از اصالت کالایی که دریافت کردهاید اطمینان ندارید، امکان ثبت درخواست شما برای مرجوعی با ارائه مستندات در مورد اصل نبودن کالا، تا ۷ روز پس از تاریخ تحویل سفارش وجود دارد. در صورت وجود مشکل لطفاً با امور مشتریان پرمین تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
شرایط بازگشت کالا به صورت سلیقهای چیست؟
تمامی کالاهای فروشگاه پرمین شرایط بازگشت کالا در صورتی که پلمپ و در شرایط اولیه باشند را تا 7 روز دارا میباشد.
چگونه درخواست مرجوعی را ثبت کنم؟
جهت بازگرداندن کالا و استفاده از خدمات پس از فروش پرمین، لطفا در سایت، از طریق آیکون قزمز رنگ پایین صفحات وارد چت آنلاین شده و با کارشناسان خدمات پس از فروش ما در ارتباط باشید. کارشناسان امور مشتریان پرمین در سریعترین زمان ممکن، پاسخگوی شما هستند. همچنین جهت پیگیری میتوانید با امور مشتریان پرمین تماس بگیرید: 02177276898
کالا را به چه روشی برای پرمین عودت کنم؟
پیش از هر چیز، برای مشخص کردن روش بازگرداندن کالا، با امور مشتریان پرمین هماهنگ نمایید. بازگشت کالا تنها توسط پست پیشتاز انجام میشود. هزینه بازگشت کالا در صورت تایید شرایط مرجوعی (به استثنا انصراف از خرید) به عهده پرمین است، اما لازم است قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویر آن از طریق چت آنلاین، برای پرمین فرستاده شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید پرمین بازگردانده شود، هزینه بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.
تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟
آیا مسئولیت مربوط به کالاهای دارویی-مراقبتی و سنجش سلامت به عهده پرمین است؟
دستورالعمل استفاده از اینگونه محصولات، بهتر است با مشورت پزشک همراه باشد، لذا عوارض ناشی از مصرف این نوع کالاها به عهده مشتری میباشد.
کالایی که خریداری شده، در صورت داشتن کسری تا چند روز مهلت اعلام آن وجود دارد؟
مشتریان تا 7 روز از زمان تحویل کالا مهلت دارند کسری کالای خود را از طریق چت آنلاین اعلام کنند.
روش صحیح بستهبندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟
کالا میبایست در جعبه اصلی خود به پرمین بازگردانده شود. لازم است بسته اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. در صورتی که کالا بستهبندی کارتنی ندارد، در بستهبندی نایلونی که با چسب محفوظ شده است تحویل اداره پست گردد.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
درصورتیکه کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا میتوانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی پرمین اطلاع بدهید.
در صورت عدم تائید بازگشت کالا چه باید کرد؟
در صورت عدم تایید عودت کالا توسط پرمین، مراتب به مشتری اعلام و کالا با دریافت هزینه ارسال به وی عودت میگردد. در صورت عدم پاسخگویی و امتناع مشتری، کالا به مدت یک ماه پس از اعلام نزد پرمین به صورت امانت باقی میماند. بعد از گذشت مدت مذکور پرمین مسئولیتی در خصوص نگهداری، مفقودی، معدوم سازی و … ندارد.
در مورد چه مواردی میتوانم دیدگاه خود را ثبت کنم؟
در مورد تمامی موارد مربوط به کیفیت محصول و تجربه استفاده از آن میتوانید امتیاز و دیدگاه خود را ثبت کنید. دیدگاه ارسالی باید منطبق بر شئونات جامعه و با بیان رسمی و به دور از توهین باشد. دیدگاه شما پس از بررسی و تایید، در صفحه محصول مرتبط، نمایش داده خواهد شد. در نظر داشته باشید موارد مرتبط با موجودی، قیمت محصولات و خدمات پس از فروش را از طریق امور مشتریان فروشگاه اینترنتی پرمین پیگیری فرمایید.
شرایط تائید دیدگاه به چه صورت میباشد؟
دیدگاه به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید.
دیدگاههای کوتاه با مضمون (عالیه، خوب بود و..) تائید نخواهد شد.
در چه حالت عکس ارسالی همراه دیدگاه تایید میشود؟
عکس ارسالی باید مطابق با عرف و شئونات جامعه باشد. داشتن پوشش مناسب و نداشتن تتو از شروط اساسی تایید محتوای تصویری است. همچنین عکس ارسالی برای تایید و نمایش در سایت باید با کیفیت باشد. پس خواهشمندیم از تمیز بودن لنز دوربین و کیفیت آن اطمینان حاصل فرمایید.
چطور میتوانم هزینه سفارشم را پرداخت کنم؟
پرداخت تنها به صورت اینترنتی و کارت به کارت از طریق سایت امکانپذیر است . پرداخت در محل یا به صورت نقدی امکانپذیر نمیباشد.
مبلغ سفارش از حسابم کسر شده اما سفارشم نهایی نشده است.
اگر طی ۷۲ ساعت آینده مبلغ به حساب شما بازگشت داده نشد، ابتدا با بانک مبدا بررسی کرده بعد از حصول اطمینان از عدم واریزی با پشتیبانی پرمین در ارتباط باشید.
مبلغ سفارش لغو شده چطور به حساب عودت داده میشود؟
چطور هنگام پرداخت، رمز پویا دریافت کنم؟
لازمه دریافت رمز پویا در درگاه پرداخت این است که قابلیت دریافت رمز پویا برای کارت شما فعال باشد. در صورت فعال بودن این قابلیت، برای دریافت رمز پویا (رمز یکبار مصرف)، باید ابتدا در صفحه درگاه پرداخت بانک، شماره کارت خود، کد سه یا چهار رقمی روی کارت (CVV2)، تاریخ انقضای کارت و کد امنیتی نمایش داده شده را وارد و روی گزینه «دریافت رمز پویا» یا «رمز پویا» کلیک کنید. پس از دریافت پیامک رمز پویا، به صفحه درگاه پرداخت بانک برگردید و رمز پویا را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید. اگر پیامک رمز پویا را دریافت نکردید، پس از ۲ دقیقه میتوانید مجدداً درخواست ارسال رمز پویا دهید.
تسویه حساب کالای بازگردانده شده چگونه انجام میشود؟
پس از دریافت کالا توسط بخش خدمات پس از فروش، در صورت تایید شرایط مرجوعی، هزینه کالا برای مرجوعی کالا در صورت ارسال از شهرستان به کیف پول مشتری در سایت پرمین واریز میشود.
در صورت بازگرداندن کالا با عنوان انصراف از خرید هزینه پست به عهده مشتری میباشد و فقط هزینه کالا عودت داده میشود.
چگونه درخواست تسویه اعتبار مجازی خود را ثبت کنم؟
شما میتوانید به بخش «کیف پول» در حساب کاربری خود مراجعه و گزینه برداشت اعتبار را انتخاب کنید. نام و شماره شبای خود را در این بخش ثبت کنید. در نظر داشته باشید شماره شبا باید به نام خریدار و صاحب شبا باشد. پس از ثبت شماره شبا، مبلغ اعتبارتان طی ۷۲ ساعت کاری به حساب ثبت شده واریز و از طریق پیامک اطلاعرسانی خواهد شد.
ثبت سفارش
چطور در پرمین ثبت نام کنم؟
از طریق نشان حساب کاربری در بالای صفحه، وارد بخش ورود و ثبتنام شوید. شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و دکمه «ورود/ثبتنام» را کلیک کنید. پس از دریافت کد تایید، آن را در این بخش وارد کنید تا مراحل ورود و ثبتنام شما کامل شود.
چطور کالای مناسب را انتخاب کنم؟
برای انتخاب کالای مورد نظر، شما میتوانید از طریق جستجو در سایت یا نوار منو، به دستهبندی یا برند مورد نظر خود بروید و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. توضیحات معرفی محصول، نحوه مصرف و دیدگاههای کاربران میتوانند به شما برای انتخاب بهتر کالا کمک کنند، اما توجه فرمایید این توضیحات به معنی مشاوره خرید نیست. بهتر است کالا را با محصولات مشابه مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید.
چطور میتوانم محصول را خریداری کنم؟
برای خرید کالای مورد نظرتان، در صفحه آن کالا، روی دکمه «افزودن به سبد خرید» کلیک و کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از افزودن تمامی کالاهای مورد نظرتان به سبد خرید، از طریق نشان سبد در بالای صفحه، وارد سبد خرید خود شوید. سپس با کلیک روی گزینه «ثبت سفارش»، به بخش انتخاب آدرس و زمان تحویل هدایت میشوید. پس از تکمیل این بخش، روش پرداخت خود را انتخاب کرده و خرید خود را تکمیل کنید. پس از پرداخت، شماره سفارش از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
چطور از کد تخفیف استفاده کنم؟
روی نشان سبد خرید در بالای سایت کلیک کنید و وارد سبد خرید خود شوید. در انتهای لیست کالاهای موجود در سبد خریدتان، میتوانید کد تخفیف خود را وارد و روی گزینه «اعمال کد تخفیف» کلیک کنید. توجه داشته باشید برای بررسی کد باید وارد سایت شوید. در صورتی که شرایط استفاده از کد را داشته باشید و زمان آن منقضی نشده باشد، تخفیف یا هدیه مربوط به آن کد، بر روی فاکتور شما اعمال خواهد شد. در غیر این صورت، پیام خطای متناسب با آن را مشاهده خواهید کرد.
آیا امکان خرید حضوری میسر میباشد؟
خرید حضوری در پرمین امکان پذیر نیست و صرفا بعد از ثبت سفارش در سایت به صورت حضوری سفارش خود را میتوانید دریافت نمائید.
برای دریافت حضوری سفارش کافیست در مرحله ثبت سفارش گزینه (تحویل حضوری) را انتخاب نمائید.
شهر محل سکونت من در لیست شهرها نمیباشد چگونه میتوان سفارش را دریافت نمود؟
شما میتوانید با وارد کردن استان محل سکونت خود، نزدیکترین شهر به محل سکونت را انتخاب نمایید، در قسمت توضیحات آدرس کامل محل سکونت را درج کنید.
امکان دریافت سفارش در روز ثبت، امکانپذیر میباشد؟
خیر، به دلیل تکمیل ظرفیت ارسال یا عدم امکان بستهبندی ، امکان ارسال در همان روز میسر نبوده و فقط طبق بازه نمایش داده شده در سایت که قابل انتخاب میباشد، ارسال انجام میگردد.
آیا درج کدپستی در زمان خرید الزامی میباشد؟
درج کد پستی در زمان ثبت آدرس الزامی نمی باشد. اما بهتر است برای دریافت سریع تر سفارش خود کد پستی صحیح خود را وارد نمائید.
برند مورد نظرم را از چه قسمتی پیدا کنم؟
پس از ورود به سایت پرمین، از طریق بخش جستجو در نوار بالای سایت یا از طریق نمایش لیست برندها در منوی سایت، برند مورد نظر خود را جستجو کنید. یا از طریق نوار پایین موبایل وارد بخش دستهبندیها شوید و روی تب برندها کلیک کنید.
محصول مورد نظرم موجود نیست، چه زمانی شارژ میشود؟
زمان دقیق شارژ محصولات مشخص نیست و میتوان با دنبال کردن سایت و استوریهای پیج بیزما از زمان دقیق آن مطلع شد. همچنین میتوانید از طریق محصول مورد نظر ناموجود با وارد کردن شماره موبایل خود در بخش اطلاع رسانی محصول، از زمان دقیق موجود شدن محصول مطلع شوید.
ویرایش سفارش
آیا امکان حذف یا اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود دارد؟
امکان حذف یا اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در مرحله «ثبت سفارش» باشد، میتوانید از طریق پشتیبانی به سفارش ثبت شده خود محصولی اضافه و یا کسر کنید.
چطور میتوانم آدرس ارسال سفارش را پس از خرید تغییر دهم؟
در صورتی که سفارش شما در مرحله ثبت سفارش باشد، امکان تغییر آدرس توسط کاربر وجود ندارد. برای اعمال این تغییر، شما میتوانید با پشتیبانی امور مشتریان پرمین تماس بگیرید: 02177276898. اما در صورتی که سفارش شما به مراحل بعدی رفته باشد، امکان اعمال هیچگونه تغییری وجود ندارد. در صورتی که دریافت سفارش در آدرس ثبت شده برای شما مقدور نیست، لطفا تامل فرمایید تا سفارش شما توسط پیک یا پست به پرمین بازگشت و هزینه سفارش به حساب شما بازگردانده شود و یا با اصلاح آدرس، مجددا ارسال شود.
چطور میتوانم تاریخ تحویل سفارش را پس از خرید تغییر دهم؟
پس از ثبت سفارش، امکان اعمال هیچگونه تغییری در خصوص زمان تحویل وجود ندارد. در صورت عدم حضور شما در بازه انتخابی، امکان تحویل سفارش به شخص مورد تاییدتان وجود دارد. در غیر این صورت، سفارش شما مرجوع شده و حداکثر طی ۲ بار، هماهنگی لازم برای ارسال مجدد سفارش با شما انجام خواهد شد. در صورت عدم تمایل به ارسال مجدد، سفارش لغو و هزینه به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
چطور میتوانم روش ارسال و تحویل را تغییر دهم؟
تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش برای سفارشات با وضیعت در حال انجام امکان تغییر روش ارسال و تحویل میسر است.
کد تخفیف را فراموش کردم ثبت کنم، آیا امکان ثبت کد بعد از نهایی شدن خرید وجود دارد؟
خیر، پس از نهایی شدن خرید، امکان ثبت کد تخفیف امکانپذیر نمیباشد. میتوانید برای خرید بعدی، در صورت عدم اتمام تاریخ کد مورد نظر از آن استفاده نمایید.
آیا امکان جایگزین کردن محصول خریداری شده وجود دارد؟
پس از نهایی کردن خرید، امکان جایگزین کردن کالا وجود ندارد، در صورت نیاز به کالای دیگر سفارش جدید ثبت نمایید.
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
بله، در صورتی که وضعیت فاکتور در حالت ثبت سفارش باشد امکان لغو سفارش وجود دارد.
ارسال سفارش
نحوه ارسال به چه صورت میباشد؟
پست پیشتاز: بصورت تقریبی برای تهران حداکثر 3 روزه و سایر شهرها تا 5 روز کاری زمان بر است.
پیک موتوری: ارسال از طریق پیک موتوری فقط در شهر تهران و مناطق ۲۲ گانه تهران امکان پذیر است که کمتر از ۱۲ ساعت تحویل داده خواهد شد.
تیپاکس: تا اطلاع ثانوی ارسال از طریق تیپاکس مقدور نمیباشد.
ارسال رایگان: ارسال رایگان در کمپینها و جشنوراه های ماهانه صورت میگیرد.
*در نظر داشته باشید پرمین در روزهای پنجشنبه و تعطیلات رسمی تعطیل بوده و هیچگونه تعهد ارسال کالا را نخواهد داشت.
هزینه بستهبندی و ارسال به چه صورت میباشد؟
ارسال از طریق پست پیشتاز برای تهران و سایر استانها 79 هزار تومان میباشد. هزینه ارسال از طریق پیک موتوری برای شهر تهران به عهده گیرنده میباشد.
ارسال رایگان به چه صورت است؟
ارسال رایگان در پرمین، شامل سفارشات بالای دو میلیون تومان خواهد شد. ارسال رایگان تنها از طریق پست پیشتاز انجام خواهد شد و هزینه ای بابت ارسال دریافت نخواهد شد.
نحوه پرداخت در محل به چه صورت میباشد؟
در حال حاضر تحویل سفارشات در محل امکان پذیر نیست و در حال تلاشیم تا این امکان را برای کاربران فراهم کنیم.
چطور از زمانبندی ارسال سفارش مطلع شوم؟
در هنگام ثبت سفارش و بعد از مشخص کردن آدرس و انتخاب روش ارسال، میتوانید زمانبندیهای موجود برای ارسال را مشاهده کنید. پس از ثبت سفارش نیز میتوانید زمانبندی دریافت کالا را از طریق بخش «سفارشهای من» در حساب کاربری خود مشاهده کنید.
آیا امکان تغییر زمان تحویل وجود دارد؟
بسته شما در بازه انتخابی هنگام ثبت سفارش تحویل میگردد و امکان تغییر آن وجود ندارد.
کد رهگیری مرسوله پستی سفارش خود را در کدام قسمت از سایت میتوان مشاهده کرد؟
با انتخاب روش پستی و تحویل کالا به پست، کد رهگیری پستی از طریق پیامک برای شما ارسال میگردد، همچنین میتوانید در سایت پرمین وارد پروفایل خود شوید، بر روی این لینک کلیک نمایید سپس در قسمت ارسال شده بر روی گزینه جزئیات سفارش مورد نظر کلیک کرده و کد رهگیری را مشاهده نمایید.
پیگیری سفارش
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
در نظر داشته باشید سفارشات شما بعد از تحویل به اداره پست، کد مرسوله سفارش شما بعد از تحویل به پست کمتر از ۶ ساعت از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش از طریق پنل کاربری نیز میتوانید اقدام کنید.
- وارد پنل کاربری خود در سایت پرمین شوید.
- روی گزینه پیگیری سفارش کلیک کنید.
- در قسمت مربوطه کد سفارش خود را وارد کنید.
- میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
سفارشاتی که از طریق پست ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟
سفارشاتی که از طریق پست ارسال میشوند در صورت تاخیر و یا پیگیری مرسوله ، گیرنده مرسوله میبایست با کد رهگیری مرسوله 24 رقمی مرسوله خود به اداره پست منطقه مراجعه کند و یا با شماره تماس ۱۹۳ داخلی ۴ تماس بگیرد.
سامانه رهگیری مرسولات پستی (post.ir)
در نظر داشته باشید به علت حجم بالای مرسولات پستی در اداره پست، امکان تاخیر در تحویل سفارشات وجود دار .
در نظر داشته باشید امکان پیگیری مرسولات پستی از سمت پرمین وجود ندارد.
در صورت برگشت سفارش به مبدا چه باید کرد؟
برای سفارشاتی که از طریق پست ارسال میشود، نامه رسان موظف است ۲ مرتبه به آدرس گیرنده مراجعه کند. در صورتی که نامه رسان ۲ مرتبه به آدرس گیرنده مراجعه کند و اگر گیرنده در محل نباشد و یا نامه رسان به علت ناقص بودن آدرس مقصد را پیدا نکند، مرسوله پستی شما به باجه معطله منتقل میشود که یک الی دو روز در باجعه معطله اداره پستی منطقه باقی میماند و بعد از ۲ روز به فرستنده ( پرمین ) تحویل داده خواهد شد.
1.در صورتی که سفارش شما در باجعه معطله پست است می توانید با همراه داشتن کد ۲۴ رقمی مرسوله پستی خود و مراجعه به منطقه پستی سفارش خود را دریافت کنید. برای پیشگیری از این موضوع آدرس پستی خود را با مشخصات کامل اعم از نام کوچه، پلاک، واحد ثبت نمائید.
2. در صورتی که سفارش شما توسط پست به پرمین برگشت داده شود. گیرنده و یا مشتری موظف است هزینه ارسال مجدد را پرداخت کند تا سفارش برای ایشان ارسال شود، در غیر اینصورت اگر هزینه ارسال اولیه بیش از هزینه ارسال پرداختی باشد از جمع مبلغ پرداخت سفارش کسر و به حساب مبدا مشتری واریز خواهد شد.
بازگشت کالا
شرایط ضمانت بازگشت رایگان کالا چیست؟
به دلیل مقررات بهداشت، امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقهای وجود ندارد. مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی بعد از باز شدن پلمپ اولیه امکان بازگشت کالا را ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته میشود که دارای شرایط اولیه باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید تک محصول و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز میشود.
درصورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هدیه از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.
شرایط بازگشت کالای غیر اصل چیست؟
پرمین با افتخار اصالت کالاها را تضمین میکند و با اطمینان کامل میتوانید خرید خود را انجام دهید. در صورتی که از اصالت کالایی که دریافت کردهاید اطمینان ندارید، امکان ثبت درخواست شما برای مرجوعی با ارائه مستندات در مورد اصل نبودن کالا، تا ۷ روز پس از تاریخ تحویل سفارش وجود دارد. در صورت وجود مشکل لطفاً با امور مشتریان پرمین تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
شرایط بازگشت کالا به صورت سلیقهای چیست؟
تمامی کالاهای فروشگاه پرمین شرایط بازگشت کالا در صورتی که پلمپ و در شرایط اولیه باشند را تا 7 روز دارا میباشد.
چگونه درخواست مرجوعی را ثبت کنم؟
جهت بازگرداندن کالا و استفاده از خدمات پس از فروش پرمین، لطفا در سایت، از طریق آیکون قزمز رنگ پایین صفحات وارد چت آنلاین شده و با کارشناسان خدمات پس از فروش ما در ارتباط باشید. کارشناسان امور مشتریان پرمین در سریعترین زمان ممکن، پاسخگوی شما هستند. همچنین جهت پیگیری میتوانید با امور مشتریان پرمین تماس بگیرید: 02177276898
کالا را به چه روشی برای پرمین عودت کنم؟
پیش از هر چیز، برای مشخص کردن روش بازگرداندن کالا، با امور مشتریان پرمین هماهنگ نمایید. بازگشت کالا تنها توسط پست پیشتاز انجام میشود. هزینه بازگشت کالا در صورت تایید شرایط مرجوعی (به استثنا انصراف از خرید) به عهده پرمین است، اما لازم است قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویر آن از طریق چت آنلاین، برای پرمین فرستاده شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید پرمین بازگردانده شود، هزینه بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.
تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟
آیا مسئولیت مربوط به کالاهای دارویی-مراقبتی و سنجش سلامت به عهده پرمین است؟
دستورالعمل استفاده از اینگونه محصولات، بهتر است با مشورت پزشک همراه باشد، لذا عوارض ناشی از مصرف این نوع کالاها به عهده مشتری میباشد.
کالایی که خریداری شده، در صورت داشتن کسری تا چند روز مهلت اعلام آن وجود دارد؟
مشتریان تا 7 روز از زمان تحویل کالا مهلت دارند کسری کالای خود را از طریق چت آنلاین اعلام کنند.
روش صحیح بستهبندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟
کالا میبایست در جعبه اصلی خود به پرمین بازگردانده شود. لازم است بسته اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. در صورتی که کالا بستهبندی کارتنی ندارد، در بستهبندی نایلونی که با چسب محفوظ شده است تحویل اداره پست گردد.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
درصورتیکه کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا میتوانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی پرمین اطلاع بدهید.
در صورت عدم تائید بازگشت کالا چه باید کرد؟
در صورت عدم تایید عودت کالا توسط پرمین، مراتب به مشتری اعلام و کالا با دریافت هزینه ارسال به وی عودت میگردد. در صورت عدم پاسخگویی و امتناع مشتری، کالا به مدت یک ماه پس از اعلام نزد پرمین به صورت امانت باقی میماند. بعد از گذشت مدت مذکور پرمین مسئولیتی در خصوص نگهداری، مفقودی، معدوم سازی و … ندارد.
شرایط انتشار دیدگاه
در مورد چه مواردی میتوانم دیدگاه خود را ثبت کنم؟
در مورد تمامی موارد مربوط به کیفیت محصول و تجربه استفاده از آن میتوانید امتیاز و دیدگاه خود را ثبت کنید. دیدگاه ارسالی باید منطبق بر شئونات جامعه و با بیان رسمی و به دور از توهین باشد. دیدگاه شما پس از بررسی و تایید، در صفحه محصول مرتبط، نمایش داده خواهد شد. در نظر داشته باشید موارد مرتبط با موجودی، قیمت محصولات و خدمات پس از فروش را از طریق امور مشتریان فروشگاه اینترنتی پرمین پیگیری فرمایید.
شرایط تائید دیدگاه به چه صورت میباشد؟
دیدگاه به صورت فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید.
دیدگاههای کوتاه با مضمون (عالیه، خوب بود و..) تائید نخواهد شد.
در چه حالت عکس ارسالی همراه دیدگاه تایید میشود؟
عکس ارسالی باید مطابق با عرف و شئونات جامعه باشد. داشتن پوشش مناسب و نداشتن تتو از شروط اساسی تایید محتوای تصویری است. همچنین عکس ارسالی برای تایید و نمایش در سایت باید با کیفیت باشد. پس خواهشمندیم از تمیز بودن لنز دوربین و کیفیت آن اطمینان حاصل فرمایید.
پرداخت و استرداد
چطور میتوانم هزینه سفارشم را پرداخت کنم؟
پرداخت تنها به صورت اینترنتی و کارت به کارت از طریق سایت امکانپذیر است . پرداخت در محل یا به صورت نقدی امکانپذیر نمیباشد.
مبلغ سفارش از حسابم کسر شده اما سفارشم نهایی نشده است.
اگر طی ۷۲ ساعت آینده مبلغ به حساب شما بازگشت داده نشد، ابتدا با بانک مبدا بررسی کرده بعد از حصول اطمینان از عدم واریزی با پشتیبانی پرمین در ارتباط باشید.
مبلغ سفارش لغو شده چطور به حساب عودت داده میشود؟
چطور هنگام پرداخت، رمز پویا دریافت کنم؟
لازمه دریافت رمز پویا در درگاه پرداخت این است که قابلیت دریافت رمز پویا برای کارت شما فعال باشد. در صورت فعال بودن این قابلیت، برای دریافت رمز پویا (رمز یکبار مصرف)، باید ابتدا در صفحه درگاه پرداخت بانک، شماره کارت خود، کد سه یا چهار رقمی روی کارت (CVV2)، تاریخ انقضای کارت و کد امنیتی نمایش داده شده را وارد و روی گزینه «دریافت رمز پویا» یا «رمز پویا» کلیک کنید. پس از دریافت پیامک رمز پویا، به صفحه درگاه پرداخت بانک برگردید و رمز پویا را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید. اگر پیامک رمز پویا را دریافت نکردید، پس از ۲ دقیقه میتوانید مجدداً درخواست ارسال رمز پویا دهید.
تسویه حساب کالای بازگردانده شده چگونه انجام میشود؟
پس از دریافت کالا توسط بخش خدمات پس از فروش، در صورت تایید شرایط مرجوعی، هزینه کالا برای مرجوعی کالا در صورت ارسال از شهرستان به کیف پول مشتری در سایت پرمین واریز میشود.
در صورت بازگرداندن کالا با عنوان انصراف از خرید هزینه پست به عهده مشتری میباشد و فقط هزینه کالا عودت داده میشود.
چگونه درخواست تسویه اعتبار مجازی خود را ثبت کنم؟
شما میتوانید به بخش «کیف پول» در حساب کاربری خود مراجعه و گزینه برداشت اعتبار را انتخاب کنید. نام و شماره شبای خود را در این بخش ثبت کنید. در نظر داشته باشید شماره شبا باید به نام خریدار و صاحب شبا باشد. پس از ثبت شماره شبا، مبلغ اعتبارتان طی ۷۲ ساعت کاری به حساب ثبت شده واریز و از طریق پیامک اطلاعرسانی خواهد شد.